Qui som?

18 de desembre 2022

Càtedra del Calçat San Crispín

La Càtedra del Calçat San Crispín naix el 15 d’octubre de 2015 amb la intenció d’acostar la Universitat Miguel Hernández a l’entorn socioeconòmic que la rodeja, atorgant-li així un gran reconeixement al sector del calçat i reflectint la importància fonamental del mateix. Esta iniciativa es du a terme amb tres finalitats o raons de ser:

1. Activitat Investigadora

Per mitjà de la investigació, la Càtedra de Calçat Sant Crispí pretén generar i oferir nous coneixements de gran interés per al sector del calçat referents a temes com a internalització, col·laboració, innovació, economia sostenible, etc… La generació d’estos nous coneixements s’aconseguirà junt amb la col·laboració d’empreses, tant de calçat com de components, i de distints organismes que formen part del sector com a associacions i centres tecnològics

2. Activitat Formativa

La Càtedra del Calçat San Crispín busca promoure una formació especialitzada del calçat en aquells àmbits que puguen ser del seu interés. Per mitjà d’esta activitat formativa es vol col·laborar en la formació de professionals compromesos amb el sector.

3. Relacions Institucionals amb el Sector

La Càtedra del Calçat San Crispín busca aproximar el sector del calçat a la Universitat, intentant sensibilitzar els estudiants de la importància del mateix.

D’altra banda, pretén fomentar la imatge del sector del calçat en el conjunt de la societat.

Col·laborar

Aportar

Enfortir

Afavorir